Tuesday, July 10, 2007

Reviewing Ain't Easy...

I'm back, babies, aren't you excited? No? Dammit...

Anyway, for lack of a better lead-in, let's get to the review, shall we? On deck is You Can't Make Me Run, a team blog written by two marathon runners. Wonderful, something I, as an 11 year smoker, admitted couch jockey, and dubious booze hound, can totally relate to. I want to just flip through this blog and say "Next," but that wouldn't be fair, now would it? And I'm always fair, right? Yeah, shut up. Anyway, the long ass posts about her progress bore me to fucking tears, but there are a couple of cute posts in there amongst the wordiness, but it's your typical "slice of life" stuff. Nothing to wow me, but nothing that's completely shit. I do give her mad props for posting pics of herself circling her flaws. Girlfriend needs a medal for that...or a therapist. Other than that, I just can't get into it, but other newbie marathoners would like it, I suppose.

As for the template, I like it. It's apropos to the topic and clean. No ads and links point to other running blogs. I even kinda like the greenish gray color on the sides.

I give it for the clean template and the body bravery.

5 comments:

  1. My boyfriend wants me to train him for a triathlon, which means I'm doing a triathlon. The "community" is pretty open about all the shit that you have to do and all the shit that is going to hurt/shut-down from training.

    Oh yes, I'm so excited!

    ReplyDelete
  2. Dammit! I knew I should have submitted my blog detailing my serial killer exploits instead.

    Thanks for taking the time to review.

    And good luck on the Tri Kitty!

    ReplyDelete
  3. Awww, Balls, I missed you like I miss Herpes...kidding...hahaha!

    ReplyDelete
  4. Hey, I worked damn hard giving you all herpes. Respect the festering herpes, damnit!

    ReplyDelete

Grow a pair.